White Pants from Shein

6:57 PM

Ostatnio przyszła do mnie paczuszka z Shein, w której znajdowały się białe spodnie oraz szary płaszczyk. Płaszczyk był prezentem dla mojej siostry, więc nie mogę się wypowiedzieć na jego temat i nie mam też jego zdjęć, ale możecie go zobaczyć tutaj (KLIK) Spodnie zamówiłam dla siebie i są bardzo wygodne, ale szczerze mówiąc nie jestem z nich do końca zadowolona, bo strasznie prześwitują. 












scarf- reserved
coat- zalando
golf- medicine
shoes- ccc

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Fajny pomysł z tymi osobnymi blogami. Ładne zdjęcia i fajna stylizacja. Pozdrawiam :*
    ola-olicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i każda obserwacja, motywują do dalszej pracy.
Wyraź swoje zdanie o tym poście, a my zrobimy to samo u Ciebie.

Add us on Snapchat

Add us on Snapchat